English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Wednesday 15 July 2009

تحميل تنزيل جديد اغاني ارجعلي - فيديو كليب اغنية تامر حسني ارجعلي - سماع واستماع اغنية تامر حسني ارجعلي - كلمات اغنية تامر حسني ارجعلي

اغاني طرب موسيقى تامر حسني الجديدة 2009 / صور تامر حسني الجديدة / نغمات موبايل جوال تامر حسني /  استماع اغاني تامر حسني / كلمات اغاني تامر حسني / جميع الالبومات والاغاني تامر حسني / اخبار تامر حسني / فضيحة تامر حسني / اغاني كليبان موسيقى تامر حسني /اغاني تامر حسني 2009 / خلفيات تامر حسني / تنزيل اغاني كليبات تامر حسني / تحميل اغاني طرب تامر حسني / سماع استماع اغاني تامر حسني / Tamer Hosny Mp3 download telecharger / Tmer Hosni new video clip music / music arab mp3 / Tamer Hosny aghani Tarab music arab mp3
متابعة لاجمل اغاني الفنان المصري المحبوب تامر حسني و ارضاءا لمحبي نجم الجيل و نجم الاغنية العربية الشبابية و صاحب الشعبية الكبيرة مصريا و عربيا ، اليكم فيديو كليب لاغنية تامر حسني ارجعلي بالاضافة الى كلمات اغنية تامر حسني ارجعلي

استماع مشاهدة فيديو كليب اغنية تامر حسني ارجعلي مباشرة اونلاين بدون تحميل


كلمات اغنية تامر حسني ارجعلي


حبيبي انا قلبي واجعني انت عامل فيه انت ساحرني والا ايه
ما كل الناس بتقدر تسنى تسنى طب انا مش قادر انساك ليه

ارجعلي انا قلبي معاك مش قادر انسى هواك يا حبيبي يا احلى ملاك يا روح الروح
ارجعلي انا قلبي معاك مش قادر انسى هواك يا حبيبي يا احلى ملاك يا روح الروح

عندي امل كلي امل اشوفك تاني في حصني
ايه العمل ايه العمل ارجعلي تاني وخدني

عندي امل كلي امل اشوفك تاني في حصني
ايه العمل ايه العمل ارجعلي تاني وخدني

انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسبني لغيرك انا والله اموت
انا تعبان اسمعني اااه ده انا والله اموت

اه اااه ...

ساكت هتعمل ايه يا مالك روحي و امري
شفت حصللي عشانك ايه فرحني لو يوم في عمري

ساكت هتعمل ايه يا مالك روحي و امري
شفت حصللي عشانك ايه فرحني لو يوم في عمري

فين ايام ليالينا والفرحة اللي في عنينا
لما بنكون لوحدينا وديبين في غرام

انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسبني لغيرك انا والله اموت

انا تعبان من غيرك

تحميل تنزيل اغاني كليبات طرب تامر حسني / تحميل تنزيل اغاني تامر حسني ارجعلي / فيديو كليب اغنية تامر حسني ارجعلي

خاصية التحميل و التنزيل و الدونلود غير متاحة حاليا لكن انتظروها مستقبلا المرجو الاشتراك في لائحة البريد الالكتروني للموقع في الاسفل لتصلك روابط التحميل حال توفر الخدمة

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates